poniedziałek, 11 czerwca 2018

5 najbardziej motywujących piosenek

Hej wszystkim!

W życiu każdego z nas przychodzą chwile, kiedy chcemy się poddać. Mamy zwyczajnie wszystkiego dość, męczy nas praca, szkoła. Nie mamy ochoty z nikim rozmawiać. Dla każdego istnieje jego własny sposób rozwiązania tego problemu. Moim ulubionym jest muzyka. Kocham śpiewać, kiedy jest mi źle. Długo szukałam listy piosenek "na poprawę humoru", bo zazwyczaj, gdy było mi smutno, to wolałam dołować się jeszcze bardziej włączając wręcz dobijające utwory. Niedawno postanowiłam poszukać jednak piosenek, które pomagają mi znów zacząć walczyć, odzyskać motywację i chęć do czegokolwiek. Znalazłam tylko 3, ale nieźle sprawdzają się w swojej roli "poprawiacza humoru".
Co was motywuje? Jakie macie sposoby na odzyskanie motywacji?

  1. What doesn't kill you makes you stronger -   Kelly Clarkson
2. Try - Colbie Caillat
  
3.Today - Willamette Stone

4.  Możesz wszystko - Tabb & Sound'N'Grace


5. What are you waiting for? - Nickelback

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz